***دمت سرآغاز فصلی نو***

اسرافیل! چه سریست در ناله ی احیاکننده تو

***دمت سرآغاز فصلی نو***

اسرافیل! چه سریست در ناله ی احیاکننده تو

***دمت سرآغاز فصلی نو***
بایگانی
آخرین مطالب

اضطرار

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۲ ق.ظ


اضطرار

به نام او

برای او

سکوت: ببین سعید بازم همون حرف قبلیه اضطرار، اضطرار..

فریاد : فهمیدم، میدونم،گرفتم، چی بگم؟ حله.. به جان خودم حله..

تاکی؟

سکوت: توقعت زیادها!!!

فریاد : چه کنم بهش برسم؟

سکوت: به خودت بستگی داره، هر که هم هر چی بگه، بازم خودتی و خودت.

فریاد : میخوای بزنم تو سر خودم؟

سکوت: فک می کنی راه گشاهه؟

فریاد : نه، ولی شاید روانی نشم توی این فشار..

خسته ام.. خیلی..

سکوت: واقعا؟

فریاد : نمیدونم!

چرا اینقدر تو مبهمی ؟

سکوت: چون، بهش نیاز داری..

فریاد : من چی باید بفهمم از حرفات، من یه کلام گفتم گمم، کمک میخوام.

سکوت: بازم دنبال فهمی!اضطرار رو باید بچشی!.  والسلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
سعید صدیقی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی